Brend Frosch

Brend sa likom zelene žabe prisutan je na tržištu od 1986. godine, što znači da je pionir u oblasti ekologije još od samog početka. Sa porastom javne osvešćenosti sredinom osamdesetih godina prošlog veka, koja je jednim delom bila podstaknuta ekološkim katastrofama, zaštita životne sredine postala je važna tema. „Organski kvalitet od 1986. godine” predstavlja obećanje brenda još od samog početka. Brend sledi princip dizajna „od kolevke do kolevke” koji predlaže da sve komponente proizvoda treba držati u zatvorenoj petlji. Jedan primer ogleda se u alternativnim formulama koje su na biljnoj bazi i biološki razgradive. Površinski aktivne supstance (aktivne supstance za pranje) koje upotrebljavamo napravljene su od biljnih sirovina, po mogućnosti iz evropskog uzgoja, uključujući uljanu repicu, suncokret i masline. Veganski proizvodi ne sadrže štetne sastojke poput mikroplastike, fosfata ili parabena. Ideja zatvorene petlje ima važnu ulogu i u pakovanju. Većina naših bočica napravljena je od do 100% recikliranih materijala (reciklirana plastika) i može se 100% reciklirati. Ova privrženost životnoj sredini se isplati. Frosch je vremenom uspeo da stekne veće poverenje potrošača. Godine 2021. po dvadeseti put zaredom, Frosch je takođe dobio nagradu potrošača kao nemački „brend sa najviše poverenja” u oblasti „sredstva za čišćenje”. Uz to, Frosch je izglasan za nemački „najodrživiji brend” 2009. godine. Brend Frosch je praktično demokratizovao održivost i Frosch-ovi proizvodi su sebi obezbedili mesto u skoro svim oblastima čišćenja i nege domaćinstva.

Frosch i životna sredina

Organski kvalitet od 1986. godine za nas nije samo neka zvonka reč. Živimo i dišemo održivost svaki dan. Održivost nije ograničena samo na formule, već se odnosi i na ambalažu i proizvodnju. U proizvodnji Frosch proizvoda, naša briga o životnoj sredini i održivosti ima najveći prioritet u čitavom lancu snabdevanja. Ekološke aktivnosti u kompaniji Werner & Mertz važe još od 2003. godine (uredba EMAS III). Obavezali smo se da ćemo svake godine dokazati da kontinuirano unapređujemo zaštitu životne sredine i očuvanje resursa. Integralna održivost jeste maksima koje se pridržavamo u svemu što radimo, od inovativnih formula zasnovanih na biljkama, upotrebe reciklirane ambalaže i nalepnica na ambalaži, lepkova i mastila pogodnih za recikliranje, do proizvodnje proizvoda i povezanih transportnih udaljenosti.

Za osećaj udobnosti u domu

Osim tradicionalnih sredstava za čišćenje domaćinstva od ranih dana, proizvodi za negu veša danas imaju sve važniju ulogu. Među linijama našeg krovnog brenda nalaze se Frosch Baby, koja je nastala sa idejom da zadovolji zahteve osetljive bebine kože, kao i Frosch Oase, dekorativni miris sobe u bočicama različitog dizajna. Frosch je postao etablirano ime i u domenu kozmetike. Sapun za ruke Frosch Reine Pflege nalazi se u dozatorima dekorativnog dizajna bez dodatnog spoljnog pakovanja. Koncept je zaokružen idejom odgovarajuće dopune koja štedi oko 70% ambalažnog materijala. Linija Frosch Senses prisutna je pod krovnim brendom od 2018. godine. U ponudi se nalazi gel za tuširanje za osetljivu kožu u pakovanju od 100% reciklirane plastike iz žute kesice. Frosch sada pruža ekološki prihvatljivu alternativu za sva područja domaćinstva.

Organski kvalitet u 9 tačaka

Sa svojim proizvodima, brend Frosch se fokusira na koncept prirodnih sastojaka evropskih proizvođača i koristi dokazana kućna sredstva kao što su sirće, limun i soda. „Eko-kvalitet za dobar osećaj od 1986.”: Kombinacija prirodne, visokoefikasne snage čišćenja zajedno sa ekološkim svojstvima, koja nisu štetna po kožu, čine Frosch ekološkim pionirom kada su u pitanju čišćenje i nega. U prethodnih 35 godina, Frosch je konstantno širio svoje znanje i umeće u razvoju i proizvodnji ekološki kompatibilnih sredstava za čišćenje i pranje i iskoristio je to za stvaranje održivih proizvoda.

FROSCH-ov eko-kvalitet odlikuje sledećih 9 aspekata:


1. Formula sa zelenom snagom sa prirodnim sastojcima za koji doprinose svojstvima nege i čišćenja.


2. Sa tenzidima koji imaju obnovljivo biljno poreklo – sa visokim stepenom brze biorazgradivosti.*


3. Dermatološki testirane formule pokazuju odličnu prihvatljivost za kožu. Korišćenje nežnih konzervanasa i pažljivo izabranih parfemskih komponenti je svedeno na najmanju meru ili potpuno izbačeno.


4. Bez štetnih hemikalija kao što su fosfati, borati, formaldehid, halogena organska jedinjenja i PVC.


5. Smanjeni uticaj na životnu okolinu usled manje upotrebe ambalaže i korišćenja materijala koji su reciklirani i koji se mogu reciklirati, a koji su izraz brige za budućnost.


6. Vegan. Bez sastojaka životinjskog porekla. Postuje zivotinjski svet.


7. Održiva proizvodnja u fabrikama koje vode računa o potrošnji energije, čiji su sistemi za ekološko upravljanje sertifikovani u skladu sa EMAS („Eco-Management and Audit Scheme” – Sistem upravljanja zaštitom životne sredine), ISO 14.001 i A.I.S.E. („International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products” – Međunardona asocijacija za sapune, deterdžente i proizvode za održavanje).


8. Postrojenje kompanije za obradu otpadnih voda za vraćanje samo pročišćene vode za proizvodnju u ciklusu otpadne vode.


9. Više od 35 godina iskustva u razvoju i proizvodnji ekoloških sredstava za čišćenje.